lauantai 31. joulukuuta 2011

Joulualessa

Olen käynyt kaksi kertaa joulun alennusmyynneillä, kummallakin kerralla mukaan lähti pelkästään joulukoristeita. Mihinkäs sitä kissa karvoistaan pääsee?:)
Nämä söpöläiset ostin eilen. Lasilinnut Prismasta -70%. Neljän linnun pakkaukselle jäi hintaa 3,58€ 
Muut koristeet löysin paikallisesta sisustusliikkeestä. 
Osassa koristeita ei ollut ripustuslenkkejä, mutta sopivat nauhat löytyivät ompelulaatikosta. Minulla kun on tapana leikata talteen naisten puseroissa ja hameissa olevat ylipitkät henkarilenksut. Käyvät muuten moneen!

Iloista vuodenvaihdetta ja tähtisädetikkujen tuiketta!

4 kommenttia:

  1. Löysitpä kauniita koristeita : ) Minulla on tänä jouluna jäänyt alennusmyynnit ihan väliin...
    Oikein ihanaa ja ilon täyteistä uutta vuotta 2012 !

    VastaaPoista
  2. Ooh, olen aina ärtyneenä ihmetellyt, että mitä ihmettä varten niin monissa vaatteissa on sellaiset lenksut. Mutta nythän mulle selvisi! Iso kiitos vinkistä, tulee heti käyttöön.

    VastaaPoista
  3. Höh, olen niin innoissani, että unohdin toivottaa hyvää uutta vuotta. Hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
  4. Kiitos Sari, samoin sinne!:)

    Maija: iloista uutta vuotta myös sinne! Kauhukseni olen huomannut, että olen tulossa isääni: mitä omituisempia asioita tulee säästettyä, koska niille aina löytyy jotakin käyttöä...Täytyy vain toivoa, ettei ole muuttoja tiedossa lähivuosina:) Olen käyttänyt satiinisia lenksunauhoja mm. vauvatöppösiin, lapsen askarteluihin, noihin ripustuslenkkeihin jne. Nyt vain säästämään!:)

    VastaaPoista